Vilken dag, vilken början...

Men morgonen gick mycket snabbare än vad jag någonsin kunnat ana, först flög fysiken iväg, sen var helt plötsligt matten över och vips, så regnade det. Helt perfekt när jag skulle cykla ner till kontoret, usch. Kallt regn var det också, inte alls roligt, och jag var nog inte ensam om min attityd! Kan det inte bli sommar snart!

Hursomhelst så fick det bli en snabbis till lunch, lite pasta, och bara pasta! Mycket gott, fick ju vara utan mat hela morgonen, illa. Så nu sitter jag och njuter av Simpsons och marknaden. Dock hade jag inte tackat nej till att åka lite skidor just nu....arghhh, skidor...

Nej, tänkte bara skriva lite snabbt om dagen så långt, snart ska jag väl dricka kaffe också...

Hemvägen, och hos Staffan igår...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Var är kukbilden? ;) hehe

Postat av: bloodline

varför vill jag inte veta att din bildserie på henrik fortsatte neråt?!?!
Iallafall grattar jag bloggen på ettårsdagen vilket jag verkar vara den enda som gör!

2008-01-10 @ 19:42:26
Postat av: Axel

Yes, tack gustav, jag undrade om någon visste att den varit upp i ett år...TACK!

Marcus, jag ville inte skämma ut dig för mycket, så jag låter bli, men vänta bara, den finns i ett arkiv nu!!!

2008-01-11 @ 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback