Vilken grå start på dagen...

Vaknade tyvärr lite senare än klockan, dock hade jag inte föreläsning förrän klockan 14.20, vilket är snart inser jag nu när jag kollar på klockan. Måste då cykla om ca tio minuter...

Igår blev också en lugn dag, innan träningen blev det en snabb fika med Kim, Jocke, Henke och Tobbe. Mycket roligt att se Kim igen faktiskt! Efteråt blev det en tur på staden, i det underbart vackra vädret. Himlen var ju klarblå! Sen blev det en lång och givsande tränng och kvällen blev en kaffekväll utan dess like! Först ut till Tobbe och dricka java, sen vdare mot Staffan, även där serveraes java! Cyklade faktiskt ut till tobbe för första gången, mycket skönt och stjärnklart väder, wunderbar!

Några bilder från Finlandshusen, där de lyfte ner taket, nu måste jga rusa!

Kommentarer
Postat av: bloodline

Antagligen var det som sagt ingen viktig kommentar... men vad är det för mobilbilder du har lagt upp... nu blir jag besviken på dig...

2008-01-29 @ 22:36:54
Postat av: svägerskan

Vill bara påpeka att er stormm nämndes på text-tv... och att jag fortfarande vill se en bild på bebisen!!

2008-01-29 @ 23:23:33
Postat av: Axel

Mobilbilder! En fullt fungerande 400D som tagit dom du! Och Martina, Träffade Kim för första gången på typ tre månader i söndags, typ avskärmat sig från omvärlden, så det får bli ett spionfoto på den bebisen!

2008-01-30 @ 11:50:39
Postat av: svägerskan

Nöjer mig med det, om du sitter gömd i buskarna utanför deras hus.... ;)

2008-01-30 @ 20:06:03
Postat av: bloodline

sluta då slicka på sensorn innan du tar bilderna...

2008-01-30 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback