Vilken lustig helg det blev...

Det hela tog ju en lustig vändning i går natt, därför! Dock ska jag först förtälja om fredagen, som avslutades med en trevlig runda på banken, med Hää och Henke. En hel drös med folk, säkert 40 pers var där, och en del, en del fina flickor.

Lördagen blev ett helt äventyr, då det började regna på morgonen. Dock var regnet av den underkylda arten! Inte speciellt roligt när ens enda färdmedel är en röd liten cykel! Vilken isdans det blev, lyckades med bedriften att inte ramla hela vägen in till Söderport, där jag helt zonika tänkte köra till mittrefugen, och där sätta ner foten, varpå jag lägger mig med ett brak, mitt i vägen! Lite pinsamt må jag säga, då hela korsningen hade rött ljus...

Nog sagt, jag träffade Henke för att ta en snabb runda på MQ, för att sedan glida in på Wahlqvists för en välförtjänt kopp med java! Vidre till MQ igen där jag slog till på en billig liten T-shirt! Kvällen spenderades på kontoret, tillsammans med Jeremy Clarcson och gänget, i många timmar. Vidare till Grand vid en klockan 12, där även Henke var nykter, och därför gled runt med mig en hel del. Natten blev lång, och intensiv, därför valde jag att sticka hem vid två ungefär, för att häpnas när jag väl anländer till Hammarslund...

Till min enorma förvåning stog där en biltrailer, lastad med två stycken nya M3:or. Vilken lyrisk känsla, som en liten pojke i en godisbutik, orkade dock inte köra in till kontoret för att hämta min kamera, så jag fick ta min fars lite sämre kamera, och gå, tillsammans med min mor, klockan två på natten, för att fota detta spektakel! jag var lyrisk, helt underbart...

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du och din mor skulle grubbla mindre om ni sov på nätterna och inte fotade rikemansbilar... ;)

2008-01-06 @ 19:58:37
Postat av: Joakim

fett! hoppas den vita kommer att rulla i k-stad! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback