Vilket äventyr det blev...

Usch ja, vilken dag det är just nu då. Började klockan 8 med fysik i 1h30min, sen begav jag mig mot the office igen. Väl här så blev det att kolla igenom det vanliga hemsidorna, forumen och bloggarna, sen var dagen i sitt essä igen. Var faktiskt en hel del sol här imorse också, helt underbart var det att för en gångs skull se ljuset, och inte bara det gråa i denna staden. Man behöver verkligen ljuset, hur mycket psykologi det egentligen är, kan de lärda tvista om, men det gör skillnad! Power to light-therapy säger jag då, bara för att slå ett slag för de lustiga stockholmarna!

Nu var det ju måndag igår, Tobbe stannade hemma från träningen pga. förkylning, och därav begav jag mig dit efter sista fysiken igår. Väl där så ringer min mor och säger att jag måste hämta JanEriks bil i Lund, skoj tänkte jag...ironiskt. Efter träningen (Testade marklyft, 100kg igår igen, 2*3 blev det, mycket plågsamt, speciellt efter ett helt benpass!), så var det hem och äta sen bege sig mot sjukhuset i lund, där JanErik, pga. operation, inte fick köra hem, vilket han trodde, så jag satte mig bak ratten på Snabben och ratte mot Hörby. Väl vid hörby, så tänkte jag att kameran skulle få jobba, och dett utanför ett regnigt Haggenäs-Automobil! Vilket underbart ställa, synd att det var stängt bara, därav de lite sådär bilderna, reflektion, lite knepigt!

Stog och dregglade ett gott tag utanför fönstret, porsche,efter porsche, himlen! Den som kan gissa vad det är för en bil som står bakom den lila 993 Turbon (GT2 Replica), ska fan få en kryssning!!!


Kommentarer
Postat av: bloodline

ja jag klagar mycke... men det är kul...
Mitt prblem är inte att se vad det är för bil bakoom (framför?!?) porschen, mitt problem är att jag inte vet vad en 993a är... Men om du syftar på steroidvingebilen så är den gråa bilen framför (!) en BMW och om jag inte ser helt fel en 5 eller 7 serie av lite större mått. Har för mig att det bara är 7orna som har den framkanten! Alternativt är det en solblekt batmobile! Tjoo

2008-01-15 @ 23:51:45
Postat av: bloodline

Rättelse... ser på en annan bild att det är en liten sportcoupe, märke okänt men jag känner lite igen det som en porsche det också, vad det är för modell har jag däremot inte den blekaste jävla aning om...

2008-01-15 @ 23:53:53
Postat av: Staffan

Den var för lätt! Det är ju en Ferrari 612 Scaglietti F1 Sedan...ingen BMW och ingen Porsche. Ser man ju ju på tanklocket, inbuktningen och handtagen!! Skärpning gustav!

2008-01-16 @ 02:51:27
Postat av: Axel

Hehe, nu måste jag fan fråga Staffan, hur visste du, inte världens lättaste bil alltså! Gick kanske in på hemsidan och jämförde???

Gustav, kollat på Staffans svart-vita bilder ännu?

2008-01-16 @ 11:34:11
Postat av: Joakim

fan ta dig st3ii4n den där kryssningen skulle ju jag vinna!!!! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback