Både nu och igår...

Både gårdagen, och denna dagen har faktiskt varit till full belåtenhet. Igår så var det ju som bekant första dagen på Kristianstadsdagarna, och jag och Jocke inveg den genom att äta hos mig, sen köra ut till Jockes stuga på Torsö. Ja, där var det lugnt och stilla faktiskt, så vi begav oss innan kaffet i stugan, mot stranden med kamerorna i högsta hugg, vilket strand, och vilket väder. Mums för såna fototillfällen faktiskt!

Mycket Stående bilder faktiskt...



Efter en bit kaka och en slurk kaffe, så satte vi oss i Automobilen och brände in till staden. Där stötta vi på Staffan, som tog tillfället i akt och sög på en friterad banan, har dock inga bilder på det!

Dagen idag började med ett träningspass, då Friskis har fått för sig att stänga redan 14.00 på Fredagar i Juli, vilket är banalt! Så jag och Tobbe fick ta Bröst/triceps idag istället, och det var en go morgonrusning. Var faktiskt inte mycket folk, vilket uppskattas. Sen begav vi oss upp till Jocke, som klockan 12.00 bestämt sig för att sova. Dessutom hade han inatt, innan han somnade, lyckats få in en pan-pizza i micron, som har sen glömde, och somande ifrån. Denna värmdes på nytt, sen var han upp-and-rolin...

Fenix och staden var sig likt, bara att det var rumpsvettens friska temparaturer som härskade överallt. Det har varit så varmt, och det var så mycket folk på stadne, äckligt mycket faktiskt...




Så nu skall jag springa in i duschen här på kontoret, sen vet jag inte, kanske hem till Jocke och våldgästa honom...Men jag vill itne välta kor med Henke...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

du ser helt lost ut på sista bilden =)

Postat av: Staffan

Mums vilken god smörgåstårta! Bilden på stranden med stenarna ut i havet är fin, skulle bara haft lite mer färgmättnad så man direkt tänte på sommaren och dess härliga färger! Ha det gott!

2008-07-08 @ 02:12:08
Postat av: axel

Mättnaden, hur fixar jag det???

2008-07-08 @ 13:27:34
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback