En gång till?

Nu var ju då Kristianstadsdagarna över även detta året. dagarna har faktiskt gått relativt kvickt, och detta kan nog bero på att man sitter bara och dricker kaffe och kollar på snygga töser. Har faktiskt varit en hel drös med såna här också, dom kanske valfärdar hit för att glo på Love, vem vet...typ...

Annars har det inte hänt så mycket, har väl tränat en hel del med Tobbe, och varit en hel del uppe hos Jocke. Har även kommit till insikten att jag troligen kommer att vara singel resten av livet, därför skall jag snarast skriva in mig på ett ateistiskt-kloster. Vet inte varför ajg fått för mig detta, men det bara slog mig när jag gick runt själv på staden och alla blickar man får är antingen "gud va ful han är" eller "han är ensam, rätt åt honom". Menmen, jag får väl skylla mig själv.

Hamann 599GTB Chrome...


Nej, nu skall jag starta upp min NES-emulator och luta mig tillbaka, köra lite SuperMario 3 eller dylikt, sjukligt roligt, och nostalgin! Sen blir det ut till Tobbe för en slurk java, tur det är fint väder iallafall...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, ibland gick du ju med mig, och då tänkte alla- shit vilken grabb som har fått tag i en sån pingla ;)

2008-07-13 @ 22:00:43
Postat av: Joakim Nilsson

då är det alltså bekräftat att det är ditt fel att axel är ensam! >( =P

Postat av: Fjabbster

Vem är det som skrivit de första inlägget?

Isse?

2008-07-14 @ 20:03:14
Postat av: Joakim Nilsson

nej...

2008-07-14 @ 21:53:31
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: hennni

nej ffs det e inte jag tobias som skrivit det..

2008-07-18 @ 18:17:37
Postat av: bloodline

sjukt roligt inlägg egentligen och då ska vi inte tala om Isses dementi av det hela...

2008-07-23 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback