Kaffe, kaffe, kaffe, kaffe...

har mina Kristianstadsdagar sett ut hittills, en hel drös med kaffe har det blivit. Får ju dock skylla mig själv, det är gött att fika faktiskt! Så nu har jag äntligen tagit mig till ze office och fixat lite allt möjligt. Idag blev det en vacker dag, som vid 12snåret blev en Go-Cart med Staffan och Tobbe. Dom körde fort, och jag försökte förgäves hänga med, men icke. Dock var det sjukt roligt, så det gjorde allting värt ze money.



Igår var det ju dock en helt annan historia, vi satt först en hel drös med folk på Fenix, och lyssnade på Love och Henrik, som satt och plinkade på gurorna som bäst. Sen bar det av hemmåt för min del, efter en cykeltur till Jocke, för att lämna honom. Väl hemma så avnjöt jag lite mat, och skulle sätta mig och glo på dumburken, när Staffan ringer. Hans fjälla hade supit lite för mycket för sitt eget bästa, varpå hon låg utslgan "någonstans på Sommarlust". Hade dock ingen bil, så Tobbe fick köra och rädda henne. Jag slängde mig på cykeln och körde ut till max, och på vägen så fick kameran åka med.

När alla åkt hem och Staffan tagit hand om fjällan, så körde jag för att slutföra en liten dröm. Har alltid viljat ta bilder från en motorvägsbro i mörker, och nu när jag har tjackat stativ, så varför inte! Resultat:



Nej, nu skall jag fika med Gustav och Martina, kanske hem, vem vet, imorgon är det Fredag!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

sjukt snygga bilder axwell!

Postat av: Joakim Nilsson

den tredje bilden på motorvägen e nog min favorit

2008-07-11 @ 17:53:25
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback