Lite sen är jag allt...

Ja, klockan börjar lida mot sitt slut ivarjefall, och jag skall blogga, för att sedan bege mig hemmåt. Och nu börjar det ju bli fina kvällar, så det är ju så att man kan se fram emot morgondagen, kanske ligga på stranden, kanske göra något annat skoj. Just nu kommer jag dock inte på något lajbans, men jag hittar nog på något imorgon också. Dagen har iallafall spenderats på stranden, tillsammans med familjen, och sedan vid fyra så begav jag mig mot Friskis och en väntande Tobbe.

Lördagen på Banken!




Kvällen har spenderats dels vid matbordet hemma, dels ute hos en Tobbe och en Sandra, där värdparet precis gjorde middag. Piroger blev dagens stadiga middag, och det luktade mycket gott må jag säga! Sen blev det kaffe och ett avsnitt var av Simpsons och Family guy! Sen nu sitter jag här igen, och boy, its boring!

Fika sista dagen i Juli...




Så morgonen blir nog lugn, skall iväg och glo på lite cyklar till mig själv, sen måste jag handla kläder. Detta dock förutsatt att det inte blir bra väder, för då stickar jag till stranden...

Kommentarer
Postat av: henrik

fan det ser ut som ajg ska äta upp therese..haha

2008-07-03 @ 16:02:58
Postat av: Joakim Nilsson

shit va snygg ja e

Postat av: Glädjedödaren

Hate to bring it to you...BUT NOOOO!!!

2008-07-03 @ 22:52:19
Postat av: Joakim Nilsson

du en NOOOO!

2008-07-04 @ 17:09:54
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback