Söndagen...

Tillbaka  till verkligheten imorgon faktiskt. Eller ja, kanske inte, blir väl som vilken annan dag som helst i detta nu. Rätt trist att inte ha något att göra hela dagarna. Usch, får ta och tvätta bilen eller något liknande. Nu är det så att jag är själv hemma i några dagar, då min bror måste tillbaks till sin verklighet, Stockholm. Så mor och far tog bilen och skjutsade han och Martina hem. Snällt av dom, helt klart...



Så annars har det hela varit bra. Veckan har ju dock bjudit på en hel del överaskningar. Helt plötsligt var Staffan på hospitalet, mycket underligt. Hoppas han blir bättre snart, trots allt hemma nu! Sen har det varit veckan efter Krisianstadsdagarna, och det märktes knappt på staden, mycket folk etc.

Nu skall jag, Tobbe och Jocke ner på staden, där kaffet ligger nära i tiden. Sen blir det fort bort till Friskis, där det blir lite axlar/biceps. Sen får vi se, kanske steker lite biffar till middag!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

snygg tanke med bilden men jag hade gjort lite annorlunda. just det som är konsten med fotografering! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback