Staden är full av folk...

För en gångs skull är faktiskt staden full med folk efter klockan 18.00. Tiden då vanligt folk går hem, och butikerna stänger, allting dör i Krisianstad. Men nu är det ju bonnläppadagarna som pågår för fullt, varpå folket med sletnast Volvo letar sig fram längs med grusvägar dom bara kör nu, och vid jul...

 Men hursomhelst så är det trevligt att kunna stitta på en uteservering och kunna glo på folk som går förbi, lyssna på lite musik och njuta av andras närvaro. På något sätt så lyckas även alla tjejer vara solbrända och snygga, coolt. Så i Söndags så begav sig jag, Tobbe och Jocke mot Fenix för att lyssna på Love, som plinka på sin gura utanför, och vilken stämning. Det var helt enkelt sommar, och det märktes i luften...fancy...




Så idag regnar det som attan, roligt för alla dom som fortfarande jobbar och står inomhus, mindre roligt för de som jobbar utomhus. Kanske minst roligt för dom som faktiskt har semester och började igår, vilket välkomnande in i  den typiska svenska sommaren. Själv skall jag väl snart cykla långt, men först skall jag ner till Malmö och shoppa...

Nas:en funkar dessutom, mycket roande...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Vad är Nas:en? Jag sålde min 30D idag, fick 4500 kr för den. Det är skamligt, men men, free economy right in my face! Min enda önskan när jag kom tillbaka från semestern var att alla rövar som faktiskt får ta semester i Juli och Augusti skulle få lika dåligt väder som mig, så det kanske finns en gud ändå =)

2008-07-08 @ 15:34:04
Postat av: Joakim Nilsson

det är väl den externa HDD:n? Snygga bilder axwell, inte lika kalla som dom varit ett tag nu. keep up the good wörk! =)

Postat av: Axel

Tack båda två, och det är en extern hårddisk, bara att den går påp nätverket, och är sjukt grym, inbyggd bittorrent-klient etc.



Men har du sålt Sigmat ännu Staffan? Var förövrigt på Foto&Video i Malmö idag, skulle köpa blixt, men dom hade bara en 220ex hemma, sjukt lite grejor!

2008-07-08 @ 21:06:14
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Staffan

Ja, sigmat är sålt, fick 2000 för det o inte 2500 som jag ville, men men. Biligste sättet att spara pengar är ju att inte köpa grejorna från första början så =S



Ajdå, går det inte så bra för dom måntro? För att ha saker inne för beskådning är ju lite deras grej annars!

2008-07-09 @ 02:08:05
Postat av: Axel

Nja, har surrade något om att dom bytt ägare, och därför var lite i en skarv, därav deras minimala lagerhållning. Men där som en gång stog en 1Ds och en 1D mkIII etc. stog idag en ensam 5d med bg...

2008-07-09 @ 11:51:56
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback