Strand, sol, strand och mer sol...

Ja, mitt liv har varit lite enformigt och kretsat kring just denna rubrik. Även idag tog jag, Henke och Frida oss ner till stranden vid kantarellen för att dyka från bryggan! Jag älskar det verkligen, ställa sig på reling, ta spjärn med fossingarna och trycka ifrån, vilken känsla. Sen slår man i vattnet, och verkligheten blir sjukt mycket kyligare. Dock var det roligt idag, för att Frida ställde sig också och hoppade, något som förvånade mycket, men det var roligt!

Sen har vi två dagar på ingen tid alls suttit på soltrappan i tivoliparken och grillat. Skönt är där, mycket tack vare att solen värmer trappan till den milda grad att den är vid 23.00 fortfarande het! Så jag har haft kameran med och fotat lite, dagens bilder kommer lite senare, idag kommer bara lite småbilder från annat.



Så nu får vi se vad morgondagen har att ge oss, jag måste ivarjefall ansöka om CSN, så jag hinner få det innan skolan börjar. Tur att Frida sa att e-legitimation funkade utmärkt för detta ändamålet, så det borde gå kvickt. Så nu skall jag lyssna på musik, framkalla bilder och njuta av sommaren och solbrännan...

Band of horses  -  The funeral...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

den låten är väl rätt gammal? trodde det var coldplay när jag hörde den första gången...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback