Usch, så dåligt...

Jag har varit grymt mycket sämre på att uppdatera här, än vad jag brukade vara. Jag tycker dock att jag har spenderat sjukt mycket mer tid iväg från kontoret än vanligt. Har dock ingen aning om vad detta beror på, kanske att jag fikar så mycket har något med det att göra. Plus att det känns som att sommaren nästan är över, lite skämmigt, men sant. Vädret och känslan gör så att man tappar orken för att göra något överhuvudtaget faktiskt!



Sen fick jag ett roligt brev på brevlådan igår också, bilder kommer nere! Jag kom faktiskt in på mitt första-val tills höstterminen, inte för att jag står och hoppas just nu, men det känns bra. Något som dock inte känns särskilt roligt är allt skit kring nollningen, hoppas man slipper deltaga i det skiten, skulle nog kännas bättre då, får skylla på magsår eller dylikt. Hursomhelst, jag är antagen till LTH tills hösten, på vägen till att bli civilare!



Så nu skall jag vänta tills klockan slår två, och ge mig bort mot friskis, där jag och Tobbe skall köra Rygg/biceps för att sedan ro in mot staden och ta en liten kaffe faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

kul för dig, grattis!

Postat av: Joakim Nilsson

i och med att du aldrig är på msn så lägger jag länken på en bild till dig här. 441085atmuseum1680x1050.jpg" rel="nofollow">http://interfacelift.com/wallpaper/downloads/01627441085atmuseum1680x1050.jpg

2008-07-16 @ 14:32:30
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback