Black on black, on black?

Ja,  vilken dag det har varit och vilket köttbullskalas det blev igår. Var ute hos Tobbe, där Sandra och Han rullat sjukligt mycket köttbullar. Tror att man kunde göda Afrika med dom i flera månader, men de var skitgoda! Efter ett litet efterspel med java, så gick vi över till att mobba fettot i "Leilas mat" på fyran, där ett flottigt fläskberg står och lagar kakor i massor, hennes barn måste ju ha svåra hjärtkramper och ta sig för bröstet varje gång hon har kalas, varje program!!! Hursomhelst så var det mycket underhållande att fantisera om hur hon äter smör...

Took the road to the past, feelings come to the surface...



Sen idag så var det bestämt att Daniel skulle komma och hämta mig tidigt, för att vi sen skulle bege oss mot ett möbelmagasin vid jägers, Malmö. Väl där möttes vi av Johan som varit och utbildat "idioter" som han själv uttryckte det. Vi ksulle hämta en hel del möbler som deras granne (typ) skulle ha i sitt sommarhus, och det var inte lite, men det värsta är att det fyllde två bussar! Och det måste gå in i den ena, annars vet jag inte, mycket roligt att tråckla in allt! Den stora bussen var ändå 12kubik, och alla grejor fyllde 18kubik utan prolbem...

Black maybe?



Nej, nu skall jag återgå till en film, för att sedan spela klart Megaman 6 och faktiskt senare röra mig hemmåt. Fick ta bilen för att det regnade, mycket trist, pissväder!!!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

det könns som om geometrin inte riktigt stämmer i bilden i mitten på audin. varu sjukt nära den eller?

Postat av: bloodline

ollad lins... courtesy of me...



Härlig diss i första stycket får jag säga!

"Smörpuck - min favorit - som vaniljpuck fast utan glass och bara smör å pinne!"

2008-06-21 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback