Karamellodiktstependiatet...

Eller jag hann stava fel där upp i rubriken. Hursomhelst så sitter jag och göttar mig uppe i vår hufvudstad, Sthlm, där jag ska dels shoppa en hel del, dels hämta hem min bror till vår kusins student. Kan ju säga att det är som vanligt här, och det är faktiskt finare väder än hemma, varmare, och då är det varmt vill jag lova! Glor på en repris på äntligen hemma, och väntar på att bror min ska sluta så vi kan ro in till staden och äta, jag är hungrig!

RUF RT12...


Men annars tycker jag att man hinner inte lika mycket på sommaren, all tid tas upp av att man ska sitta still och snacka, kanske grilla och dylikt. Eller så är det bara så att värmer tar på sinnet, och man tycker att dagen trots det långa ljuset, bara försvinner. Låter lite filosofiskt, och javisst. Men det är ju skitgött att sitta ochglo på folk i en park, sjukt underhållande, så nu väntar man bara på grejorna att fixa till livet!

Nej, får återgå till "liggande- framför-tv" posen, och glo på klåparen själv, Martin Timell... 


Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

var det lite rimm i sista meningen eller vart det bara jag som tyckte det? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback