Måndag...

Ja för många var det imorse en mardröm att gå upp ur sängen. Det var det för mig med faktiskt, jag visste inte vad jag skulle göra, nu när det är nästan hela veckan som jag itne har något att göra på, kvar. Lite lustig meningsuppbyggnad där, men vafan! Nej, jag sitter och smålyssnar på Coldplay's nya album, faktiskt rätt bra, men inte som de tre förra. Sen sitter jag lustigt nog och äter pepparkakor och kollar om jag kan hitta någon vettig cykel till min Sverige-igenom-på-sadelnsemester. Finns ju en uppsjö, men det blir nog svenskt i slutändan...



Fredagen var en dag som jag försöker komma ihåg vad jag gjorde på, jag och Pappa var på Taste och åt, kollade lite på fotboll, sen kommer jag inte på mer, satt kanske och spelade Megaman hela kvällen, vem vet! Longlive Megaman...

Men helgen har varit lugn iallafall, lördagen spenderades nästintill bara uppe på kontoret, för att på kvällen sticka ut till Näsby när en bunke volvonissar rejsade lite. Var en hel del att kolla på faktiskt. Stog i tidningen att hela 115volvobilar kom dit, så där var gott om människor, men den siste idioten är inte född...

Nej, nu får det räcka, ska kolla lite kameraprylar nu, behöver en blixt, kanske ett macroobjektiv, eller så väntar ajg och kollar när priserna går ner på 16-35an och tjakcar ett sånt istället...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

BARA ETT FOTO?!

Postat av: Joakim Nilsson

kom igen nu axel... det är ju din namnsdag... grattis

2008-06-16 @ 19:12:42
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback