Regn, sol, regn, sol...

känns det vackra svenska sommarvädret. Och molnen ligger tunga över staden, som de alltid gör när skolan har slutat, att folk inte flyttar utomlands! Så igår var en mycket lugn dag, som jag tog i akt så att säga, och körde iväg och fotade lite, upp mot höjderna utanför Vånga och ett par stenbrott, där jag visste att utsikten var någerlunda...



Solen tittade fram emellanåt...


Så idag blir det nog lugnt, har varit uta på Mohlins och glott på en ny cykel, är sjukt sugen på en MTB, men det blir nog en Hybrid/Sport istället, Crescent eller Bianchi! Sen ska jag ut och cykla på nytt, slippa den gamla damcykeln som nu har börjat gå in i ett nytt stadium, skrot.

Nej, ut och cykla, ner till Daniel och se om jag kan snylta en kopp java av honom!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

dom tre längst ner e snygga men om du lärt dig HDR så hade dom blivit bättre! =) lär dig! ^^

Postat av: Staffan

Tänk på Scott Kelby. Gryning och skymning är bästa tiden för naturfoto. Då behövs inte HDR heller. Ha de!

2008-06-18 @ 14:25:06
Postat av: Axel

Hehe, sant, och han kan sina saker den mannen!

2008-06-18 @ 15:39:30
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

bilderna saknar ju detaljer...

2008-06-18 @ 19:38:16
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback