Skrapa bort den gröna skiten!

Ja, det får ni själva fatta en mening om vad det betyder, men det är faktiskt en laminering på en automobil som ska pealas bort, och det är skitgöra, värma, sen få bort microskopiska bitar! argh. Hursomhelst, var och klippte mig igår, och det känns faktiskt skönt nu när man skall till solen och götta sig. Ska bli skönt att slippa ha tråkigt, och samtidigt umgås med goda vänner. Ett äventyr som skall dokumenteras!

Road to the new life, love it...


Denna dagen har då inte innefattat mycket, jag var tidigt imorse ute och glodde lite på byggarbetarna som bygger villor hemma vid. Dom gör det snabbt vill jag lova, igår vid 7 kom kranen, vid 10 så körde den, för då var huset rest, och idag såg la dom taket! Snacka om snabbt uppbyggnad, byggboom i ett nötskal skulle jag säga! Jens Duvanders hus börjar nästan bli klart för möbler och skit, men det ser ju ut som bomben har slagit ner i trädgården!

Nej, nu skall jag ut och dricka en efter-maten-kopp-med-java hos Tobbe och Sandra, på cykeln och iväg, plus att jag snart kanske har ny bike för min Sverige-runt-cykling! Tack föresten för att ni frågade om jag vill med och köra gocart...tack...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

du kunde väl själv ringt o frågat vad som hände? tack för att du frågade om man ville med på semester! =P

Postat av: Axel

Det var inte riktat till dig Jocke...

2008-06-19 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback