Väntans tider är nu över...

Eller ja, tekniskt sett så jobbar jag ju inte, så det enda jag gör är ju att vänta, vilket är skittrist, men jag får ta och hitta på något långvarigt, kanske en mattekurs för förberedande vidarestudier. Men hur som helst så har jag nu blivit med kamera igen, vilket känns lite lustigt, har alltid en trist känsla i magen när jag har köpt något dyrt, typ att man kunde sparat pengarna och lagt dom på hög, försöker att förtränga just nu...




Så nu kan jag börja lägga upp mina egna bilder igen, vilket faktiskt känns som en välsignelse. Har varit ut på staden och gått lite nu också, snackat med Dolle och Hanna, och lämnat ett brev som skulle rätt till Canons Cashback avdelning, så om 8-9 veckor så får man lite pengar tillbaks, roligt! Annars har det ju inte varit det bästa vädret man kan önska sig, det har varit mulet och kallt mest hela dagen, varpå städerskan på kontoret påpekade just att det var kyligt...

Men nu kan dom som jobbar njuta av att helgen är i antågande, och jag som är allmänt trött på allt, kan återgå till att göra precis ingenting, kanske börja dela ut tidningar, fast då är man ledig på dagarna ivarjefall, illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback