Back to the horrible reality...

Med andra ord till baks till Kristianstad, där det just nu är dåligt väder, och det är kallt. Trodde dock det var mer snö här nere, då Henrik sa att det hade snöat hela helgen, men han ljög nog! Dock så är det skönt att snön är borta, slippa slira runt i slasket med cykeln. tänk om man hade haft en prius...



Lite bilder från hotellet i Stockholm, mycket trevligt faktiskt, och med kanske 50meter fritt ner till havet så är det inte illa pinkat. Interiören i segel-tema och mycket ek, föll mig i smaken, som handen i handsken. Och det bästa var att det var gångavstånd till min brors lägenhet, en uppförsbake som hette duga, sen var man där typ. Dock var ju backen till parkeringen en glasyta, så det tog sin tid att komma dit...



Lite andra bilder från vår lilla påskutflykt. Först ut min bror, som matchade gardinerna till halsduken, så snart kommer en kaxig kommentar på denna bloggen. Två ut är polisens stridsbåt-90, som bara är feta! Polisen har nämligen sitt upplag för både bilar och sjöpolisen sitt upplag för båtarna ute i Nacka-strand! Trea är en liten överblick över The Stockholm-skyline at night, faktiskt mitt nya skrivbordsunderlägg! blev faktiskt en mcyket lyckad bild!

Så nu får jag väl tacka Gustav för helgen, sen tillbaka till verkligeheten, börjar jobba imorgon, så nu blir det plugg, jobb, träna, sova coh äta som gäller i tre månader, hinner nog inte träffa någon, tyvärr! 

Kommentarer
Postat av: Joakim

hahahahaha... vad ska du med en prius till?! roflmfao

Postat av: Axel

Det var ironi...

2008-03-24 @ 15:09:50
URL: http://wescbyaxel.blogg.se
Postat av: Joakim

*pustar ut* =)

2008-03-25 @ 15:47:18
URL: http://frikktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback