Dammsugare är faktiskt...

Goda, jodå, sitter just nu och knaprar på en grön och brun godsak. Har faktiskt förtjänat, åtminstone en liten bit av den, då det var mattetenta idag. Var faktiskt lite roligt, även om den inte vär särskilt lätt. En del diffrentialekv. och en del komplexa tal. Så nu sitter jag, med tom hjärna och väntar på att vi ska ha fysik, denn veckan strtar med avancerad el-lära. Inte direkt det roligaste som finns, men åtminstone bättre än matten...

White for what...


Sen kan man ju se det som att det regnar inte, vilket är skönt, och även att Tobbe idag skulle säga upp sig. Hoppas det gick ok. Ska ju även iväg och lyfta lite skrot idag, för ovanlighetens skull, och därmed plåga ben och bröst lite...

Så nu blev det en liten en, men jag har inte så mycket mer tid, då jag måste cykla om typ 10min, och jag ska hinna se nya Simpsons först, argh...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vafan axel, du kan ju inte säga en massa positivt om vädret sådär. Se nu hur det gick :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback