Flytten under gång...

Eller nja, kanske inte en flytt, bara en ommöblering och en målning, men med alla grejorna ute ur kontoret, så känns det som man ska flytta! Och där är så sjukt mycket grejor, som man plockar ut en grej, då kommer det dit två andra grejor, så vips, allting stökigt igen. Så nu har jag fått flytta min lilla dator också, sitter numera på Johans kontor, på tillfälligt visum. Sitter faktiskt riktigt bra här inne, dock tuggar Tea på allt i hennes väg!

Gårdagen blev en Tomas-dag, då jag och Tomas umgicks mestadels av dagen. Dock hade jag både Matte och Fysik på morgonen, och klassade Fysikläraren, då han blev helt ställd över min uträckning! Men jag och Tomas bestämde att en fika nog skulle sitta fint, så sagt och gjort så var det Fenix nästa! Väl nere så ringde Henke P, och undrade vad som skedde, till slut kom han också haltandes. Då han nu har varit hemma i två veckor p.g.a att han skar upp sitt ben på en glasskiva, så var han rätt stirrig!



Så denna dagen ska jag tillägna flytten, men även att försöka slänga så mycket skit som det bara går. Måste bli av med det, annrs samlas det på hög! Ren erfarenhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback