Hej och hopp, nymålat kontor...

Ja, då var det nästan klart, har nu fått in min dator från johans kontor, in på det vanliga stället igen. Nymålat och nya skrivbord har vi med införskaffat. Även min nya skärm är up'n running så att säga. Känns faktiskt lite sisådär, nog att man inte är van vid placeringen, eller skärmen, eller färgen, kan hålla på så länge...

Veckan började ivarjefall med ett börsras, snöstorm och matte. Faktiskt en lustig kombination, men den smakade! Känner att denna veckan trots allt kommer bli en hyvens vecka, dels en fysiktenta på Torsdag, sen ner till Malmö direkt efter den. Sen på Fredagen blir det Stockholm som är målet, då inför påsken, då Morfar skall med upp till Gustav, och se hur han bor etc. tror faktiskt att de båda ser framemot det, även om Morfar inte läser min blogg, vilket Gustav gör, det vet jag.

Orange, the colour of the dark side!


Så nu skall jag bege mig mot Staffans lägenhet, även om jag egentligen skulle sätta mig och plugga, får ta morgondagen till det, bara 100sidor, betar man av kvickt när det väl bekommer sig. Sen blir det till at söka kurser etc. tills hösten!!!

Kommentarer
Postat av: Joakim

blö blö blö... jag har tråkigt! amuse me please!

Postat av: Axel

hehe, roligt att sluta jobba...Måste dock plugga till tentan imorgon!

2008-03-19 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback