I really love the cold and crisp air in Stockholm!

Ja, det ska jag minsann säga, att det är svin kallt här uppe i vår huvudstad. Kanske -4c, med en windchill-faktor, så det är typ -10c i blåsten! har gått någon km upp till Gustav från hotellet, och det var kyligt! Men det som inte dödar, det härdar. Vädret upp var ivarjefall lite lustigt, det snöade, men vägbanan var torr, och trafiken såhär i påsk, den var mycket torftig. enda stället som var belamrat var ju utanför bondemässan på Elmia i Jönköping...



Såhär är lite bilder fårn min lilla privata fotorunda kring hotellet, saknar verkligen ett L-objektiv och en 5D. Tänka mig ett 17-40, så hade jag varit lycklig, då hade man enkelt kunnat få sommaren att flyta på med lite enkla fotorundor nere i Monaco och kanske lite i Alperna!

Nu har vi ätit, blev lite parmaskinka och scrambled eggs deluxe, nu till efterrätten, lite paj! dock ska jag ta det lugnt, får ju tänka på figuren! Kanske skriver lite imorgon, har ju tyvärr inte PS på laptopen, så jag kan itne framkalla bilder från RAW på den!

Kommentarer
Postat av: bloodline

RAWformatet är väl minsta problemet... kunde ju lånat min burk...
Intressant dock att du ännu inte lyckats få ihop nån bra bild på mig och morfar (eller dig själv för den delen... det får du ta imorgon!

2008-03-22 @ 21:50:16
Postat av: Axel

Jag lånade ju din dator för dessa bilderna! Men jag tog ju några bilder till idag, innan vi åkte! Så nu sitter jag här och längtar till Stockholom igen...

2008-03-23 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback