Jag har så...

Ont i min ländrygg, så det är inte sant! Sitter dock nu inne på Johans kontor och tittar på Mythbusters special episodes. Tre stycken kom ut, och tre stycken ska glos på! Finns nog inte mycket bättre på tv just nu förutom just Mythbusters. Man kan sitta och glo, bara känna total tillfredställesle....är det ens ett ord! Egentligen bodre jag sitta och läsa fysik, då jag har tenta på torsdag! Jag får nog ta och göra det lite, annrs går det illa!

Idag har det även blivit en träning som hetta duga. Blev axlar och markyft idag, vilket helt enkelt tog på kroppen. Tror även där jag fick ont i ryggen! Men det får jag ta och leva med nu när det väl är gjort! Och nu är jag och Mamma även klara med att måla kontoret, vilket gick förvånansvärt snabbt, med tanke på hur långt tid det tog att tömma kontoret! Nu är det bara lite finputsning som är kvar, ställa tillbaks grejor och skruva ihop den nya skrivborden!



Så nu ska jag sätta mig och glo lite i mina fysikböcker, sen hem och lägga mig, äta en bit mat, för att min rygg tar kål på mig, så vi får se sa den blinde!

Kommentarer
Postat av: Joakim

MUMSIGT

Postat av: Axel

Den är faktiskt mycket mustig!!!

2008-03-16 @ 19:18:47
Postat av: Marcus

Vad är det som är så speciellt med carlssonmercan förutom den hiskeliga lacken och kjolpaketet från biltema?

2008-03-17 @ 00:01:30
URL: http://kazmur.blogg.se
Postat av: Axel

Typ de 730hk som ligger under huven...

2008-03-17 @ 13:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback