Jahopp, galopp...

var det helt plötsligt Fredag igen, av någon helt outgrundlig anledning. Dock inget jag klagar på. Enda jag klagar på just nu är att solen gick i moln. Så idag blir det ett efterlängtat träningspass, bröst/triceps, faktiskt längesen jag körde det nu, blev ju inget i Måndags. Så idag ska det lyftas, känner att förkyningen inte blir sämre nu iallfall, och det är ju alltid skönt!

The power of EOS...


Ja, och imorse när jag cyklade in till staden och jobbet, så mötte jag faktistk Henrik i sin GB-glasslastbil. Världens töntigaste tuta måste jag tilläga, vanlig biltuta, inget roligt ju! Sen har ju Tomas även kommit hem, roligt att han fick åka dit han vill i sommar, blir ju lite bättre i sinnet om det går som man vill!

Snart lunch också, så skönt ska det bli, bara sitta och glo i nån halvtimme eller så, för att sedan gå ut och glo på datorn igen. Sen är jag ledig från skolan på Måndag-Tisdag också, så det blir länge utan skola. Sen börjar jag bli sugen på en 5D på allvar nu, fanns en med BG för 14900 på blocket, så det känns nära! Sen en macro glugg till det, alles klar! Nej, nu återgår jag till verkligheten, och helgen, som är på antågande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback