Något riktigt speciellt...

Vet dock inte vad, kanske det att jag än en gång sitter och jobbar. Känns dock itne så länge som det var jag slutade förra gången, typ tre månader. Skillnaden är att nu ska jag läsa både fysik och matte parallellt med jobbet, kommer bli riktigt tufft faktiskt!

Något...


Sen är det ju inte så långt kvar tills dess att anmälan till höstens termin på högskolor/universitet skall vara inne, så jag tänkte sätta mig ikväll och välja ut det jag verkligen vill. Blir nog en hel del civilinjengörsutbildningar, om man nu kommer in. Ska ju göra högskoleprovet nästa Lördag också, den 5/4, fast jag är ju inte ensam, ganske många andra i Sverige som skall göra samma sak...

speciellt...


Har faktiskt lite beslutsångest över framtiden just nu, känner att jag vill verkligen inte flytta hemifrån, har nog blivit lite för bekväm med min position. Dock vet jag att det hade max gått typ 2månader, sen hade mamma flyttat därifrån! Kanske lite taskigt, men jag tror verkligen det. Sen kanske det blir att man måste flytta till Stockholm, orka bli mobbad för hur man pratar...

med...


Sen är jag mycket sugen på en utlandsresa i sommar, men om man nu blir tvungen att flytta, om jag inte kommer i n i Lund, så blir det nog till att jobba hela sommaren. Man behöver nog lite cash om man ska flyta till typ Götet, och får ett studentrum som kostar 7000 i månaden. Nja, kanske lite att ta i, men ni fattar vinken. Känner ni oron i mina ord om framtiden, jag blir lite så bara jag tänker på det, är nog lite smått konflikträdd, orkar inte ta itu med mig själv.
panorama!!!


Nej, nu skall jag om typ 5minuter ut och ta mig en kopp java, snacka lite skit och sen träna efter jobbet. Ska faktiskt bli mycekt behagligt, dock måste jag hem och göra klart matten, diffrentialekvationer av andra graden, som inte är så svårt, bara komma ihåg reglerna och inte slarva på tentorna!!! Och sen får jag snart tillbaka fysiken...jag ryser...

Kommentarer
Postat av: Bloodline

Snälla... Som om det inte fanns skåningar i Stockholm... Så till grad är folk invandrade att ren stockholmska får anses vara exotiskt!
Vad du däremot kan antas ha rätt i är att NV 11 hade gått till försäljning ett tag efter din flytt därifrån. Antingen för att finansiera en bostad eller två. Å andra sidan är det inte ditt problem, du är vuxen och så är dom.
Så gör provet ordentligt; så jäkla svårt att få ett andvändbart betyg i det är det inte T'nk bara efter en gång extra när du fastnar, och om det är något du inte har den blekaste jävla aning om så för guds skull lämna inte rutan tom - CHANSA!
Vad gäller götet (som f.ö. är en skitstad ovärdig stor bokstav) så kommer du nog att uppleva mer dialektal mobbing där. Och priserna på studentlyor är högre i Stockholm, även om 7 kkr nog är något du råkar ut för om du
ger dig fan på att du ska ha en trea !
Lycka till på provet om vi inte hörs innan! (Och tack till grannen för lånet av WIFI...)

2008-03-26 @ 22:18:02
Postat av: Axel

Hehe, mycket visa ord som vanligt. Gjorde ett "test" prov på internet igår, ett sammantryckt, 1999års prov, och jag struntade i läsdelen, då jag var på jobbet, men fick ändå 1,3 i snitt. Dock gillar jag inte "nog" delen, så velig som jag är!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback