Ojoj, vad jag har

Pluggat de senaste dagarna, känns faktiskt som om det är bara det, ätit, sovit och tränat jag har gjort. Har ju dock hunnit med nån kopp kaffe etc. Har dock itne hört något från Tomas, som i Måndags åkte till Turkiet på jobbintroduktion. Han ska jobba 6månader utomlands, lykans ost den där Klevfors! Så nu har jag bestämt mig för att söka till en Civilingenjörs-utbildning, vilka kommer lite senare, ska bara försöka få något ut av högskoleprovet!



Ja, en dag kanske man kan befinna sig i Monaco, bara springa runt och fota bilar hela långa dagen, det hade varit livet. En 5D, ett 16-35/f2,8 och ett grymt stativ i kolfiber (HOBEN!!!). Men för nu får jag nöja mig med att jag har slutat plugga, börjar bli lite ful i huvet av all fysik, tentan imorgon känns inte alltför avlägsen, sen blir det Malmö efter det ,för att slänga sig till Stockholm, och broder Gustav över helgen...

Fick även igår reda på att jag ska börja jobba igen, på Tisdag närmare bestämt, så nu blir det jobb, plugg, träning och sömn som gäller, dock bara i kanske tio veckor, men det kommer kännas i sommar! Fast i sommar är det sommar, och då gör man sånt som man gör på sommaren...typ jobbar eller annat. Kanske en resa till en glaciär, lite skidor...mmmm, I like!

Så nu beger jag mig hemmåt, jag är nervös, cyklar nog en längre runda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback