Vilken fullträff för

Tobbe, helt klart, som nu är ägare till en högerstyrd (!) BMW 520i. Testade faktiskt den en runda utanför garaget, och det lustiga är att högerhanden hela tiden vill ta tag i dörrhandtaget. Man kände att handen verkligen vill ha något att hålla i, och därför blev det väldigt avigt, samtidigt om att pedalerna var rätt, så satt växelspaken till vänster, även det lite lusitgt. Tänk att köra postbil, och sen köra hem i sin vanliga bil, very confusing...

Idag hade jag även en mattelektion, mitt i det extremt fina vädret, så jag bestämde mig för att dra med kameran till skolan, och sen fota lite i träsket utanför. Var faktiskt mycket trevligt, men så mycket kallare än vad jag trodde, mina fingrar frös sönder, så jag satte mig på cykeln och begav mig mot kontoret, och nu sitter jag här, har nyss ätit lite, ska sanrt koka lite ägg för att sedan vänta på Tobbe på friskis...

Men först ska jag gå och kissa...


Kommentarer
Postat av: e

du är ett fan av ensidig kost va?
Aldrig funderat på att blanda lite olika saker, typ berikad pasta och broccoli eller nåt?

2008-03-06 @ 10:11:49
Postat av: Axel

Knappast så att jag äter äggen som mat, utan som rent protein...

2008-03-06 @ 10:30:42
Postat av: bloodline

tror att du hade haft mer nytta av det om du hade kombinerat det med annan föda så att kroppen inte bara fick en jävla masa protein som den inte kan bygga ihop med något annat... Typ som järn och C-vitamin! men det är min åsikt!

2008-03-06 @ 22:34:13
Postat av: Axel

Jag äter ju annat också, bara att innan träning så tar jag två ägg, sen äter jag ju både lunch och annat innan!!!

2008-03-07 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback