21km senare...

kommer denna dagens sena blogg få heta. Nu har jag ju inte kunnat blogga på ett tag, och det för att det har varit en hektisk vecka, med mattetenta och inte minst jobb. Tycker det är mer att göra nu när det inte är säsong, än under själva säsongen. Har inte heller kunnat kolla klart på måndagens Simpsons, vilket får bli en näste projekt, tillsammans med träningen!

355Gts...


Sen var det det här med 21km. Igår nästan exakt vid den här tiden, så stog jag och pappa och väntade i startgrupp 14, på att få springa Göteborgsvarvet, en halvmara med stil! Faktiskt var det en upplevelse utöver det mesta, slog mcyket i livet, och det var absolut inte sista gången jag springer långlopp. Mycket folk var där med runt 50000löpare, plus alla anhöriga, själv sprang jag i en PEAB-tröja, lite reklam skadar aldrig! Bilder och tider kommer senare, då deras hemsida har pajat, och bilderna inte kommit upp ännu, men det var skitroligt! Avenyn var nog den jobbigaste delen, runt 17km, då det gå uppför länge och väl, men jag sprang hela vägen, även om benen knappt bar kring 20km. Upploppet blev en spurt, lite adrenalin man hade när man sprang in på stadion och gav järnet, fullkomligt slut!

Så nu ska det bli en ny vecka, sluttenta i fysik på onsdag, hoppas bara jag har klarat matten så jag kan lägga den till högen avklarat och gå vidare, sen har jag bara två veckors jobb kvar ungefär, då blir det till Stockholm för att handla! Ska försöka blogga mer också, lite trist att tappa detta...

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

trodde ditt blogg namn var; alex wesby.. basketkille ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback