35/65-33 är inte litet...

idag var det näst sista dagen som jobbande människa, jag har ingen aning om vad jag ska göra i sommar, om jag inte hittar en kamera och en ykel det vill säga.  Men det får jag lämna till en annan dag, en annan vecka, för snart är det helg, och alla ska iväg. Ja, det verkar som om alla skall upp till Hässleholm, på nån festival, och jag har ingen aning om vad det ens är, så informerad är jag, och ändå läser jag tidningen.



Nu satt jag och kollade lite på blocket, och där fanns en relativt ny 5D för 14000 i Eslöv, nästan lite sugen på att ringa, men snålheten slår mig hela tiden i bakhuvudet! Men det hade varit så skoj! Hursomhelst så var jag iväg uppe i "bergen" kring vånga och traskade igår, sjukt fint är där nu när bokarna precis har slagit ut och allt är lite ljusgrönt. Då ville jag verkligen ha en bra kamera, nästan så jag var villig att köpa en 400D igen, även om den var sjukt jobbig.

Nej, nu cyklar jag nog en runda uppom staden för att se om där är något liv, trots allt allsång nere i Tivoliparken, kanske några snygga babes som springer runt i bikini där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback