Alltings återkomst...

Lustigt men sant. Jag sitter nu på kontoret, och nu är den hektiskta tiden slut! Jag gjorde sluttentan i fysik just idag, och i måndags fick jag reda på att jag klarat matten, med bravur! Hon var faktiskt stolt över min uppryckning! Så skönt att bara sitta och glo, även om klockan nu börjar lida mot sängen typ.



Sitter och tittar på den senare National Treasure, som jag faktiskt tycker är riktigt bra, kanske inte världens bästa film, men visst är det rolig! Och bara sitte och glo på internet är inte fel det heller, man missar en hel del på typ tre-fyra dagar, även om jag har internet på jobbet. Jobbet är förövrigt snart slut, kanske en vecka till, sen är jag fri, kanske få bli en tripp upp til huvudstaden och Gustav och Martina!

Så nu skall jag hem, kanske titta klart på Survivorman som jag spelade in på discovery igår. Har faktiskt fastnat mycket för hans lusitiga påhitt, har är sjukt duktig! Om man ändå hade den vanan att ligga ute i fält och vara cool...

Nej, hemmåt i rasande fart, då jag faktiskt inte cyklat in...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

han e grymm men Bear Grills e mycket bättre då han gör mer vågade saker och verkligen visar vad som ibland kan hända i vissa situationer. =)

2008-05-21 @ 23:37:48
Postat av: bloodline

Typ att man ibland är tvungen att våldta en grizzly för att man ju blir så jävla kåt av att äta rå lax och bygga en flotte av fiskben?!?

Tycker deras program och discovery suger rätt hårt faktiskt numera!

2008-05-22 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback