En dga i kylans tecken...

många olika vis då faktiskt, inte nog med att det har varit pissväder nästan hela dagen, utan också att jag har åkt glassbil. När jag låg och hade sussat över klockan lite imorse så ringde Henke och frågade om jag skulle med till Mörrum, då han kört till en kiosk som skulle ha glass, och inte öppnade förrän klockan 10. Så jag fixade o trixade lite, och poff så var jag på kontoret, allt medans Henke packade glass på Willys. Helt plötsligt så befann vi oss i lastbilen, på väg mot Mörrum, vilket äventyr en pisstristdag som denna annars är!

Tankar han akvariet...


Men nu har jag iallafall varit ute och sprungit en längre runda, skorna börjar bli sjukt grymma, och det är mindra än tre veckor till Göteborgsvarvet, så man börjar bli lite nervös. Fick startlappar och dylikt häromdagen, var nummer 40000 eller nått i den stilen! Både jag och pappa kommer starta vid 15.33, så det blir en slitsam eftermiddag! Som det känns nu dock, så ska det itne vara någon fara, kanske man inte tänker vid 18km, men det ska fan gå!

Nu beger jag mig mot kärringgrillen, osm cpade sig totalt häromkvällen, får bli en lite bättre repris idag hoppas jag, och sen blir det jobb imorgon, tror inte jag kommer möta så många bilar, då många nog är lite lediga! Men vi ska självklart jobba, men det är bra att förbereda sig för kvällens träning med lite slit och släng! Sen är det ju helg igen, lika trist som vanlig, för det är bara en vecka kvar till mattesluttentan!


Kommentarer
Postat av: henrik

ahhmygood

2008-05-04 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback