En era till ände...

Men mer skall det bli, det vill jag lova. Så nu sitter jag här på kontoret, och väntar på att jag skall äta något, vad vet jag dock inte ännu. Måxte äta själv idag, bli lite trist då, har ingen aning om vad som skall inhandlas, men det ger sig det med! Och vilket väder som har dragit in över Sverige, har cyklat i shorts till jobbet klockan 06.10 i två dagar, utan att frysa!

Men nu har jag varit från bloggen länge, och detta skyller jag på att det är lite att göra just nu, känner att jag måste prioritera skolan före det mesta, även om detta inte alltid är så himla lätt, nu häromdagen så var jag tvungen att avtacka Kleffe, då har ger sig ut på utlandstjänst som trubadur, varpå man inte ser honom på några månader eller så! Sen har jag sluttenta i matte på Måndag morgon, och det känns, fyra timmar, varav två utan räknare, hur ska det gå! Men jag, Henke och Henke har också hunnit med premiären på glass i Åhus, i Söndags. Vi åt först en glass, sen var det ner till bryggan och sola...typ. Det blev en hel del skojsande på bryggan som synes...



Så dessa bilderna jag visar här är slutet på en liten, men lyckad era, jag har sålt min 400D. Jag tackar Staffan för hans råd och hans expertis som har lärt mig så sjukt mycket om just kameror, synd att jag inte var en bra fotograf. Men nu är det vidare, kanske blir det en ny, kanske inte det får tiden och orken besluta sig för senare, men njut av scenariot...



Andra små bilder från Bryggan! Men efter denna snabba bloggen måste jag bege mig ut mot Henke, där jag förhoppnignsvis ska ta en bit mat att äta, och få lite sällskap, för att sedan cykla hemmåt och plugga igen. Tror det får bli Kosan, länge sen jag åt där faktiskt, det blir som det blir!



Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

kul för dig. jag som tänkte kolla om vi kunde ta en fotorunda snart. =( hoppas du fångar ditt förnuft och köper en ny. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback