Ensamheten och saknaden...

Känner  just nu att en kamera skulle sitta fint. Dagen och kvällen har ju varit underbara, vädret, ljuset och bilderna som skulle blivit tagna! Dagen har nu avslutats med en middag med mor och far på Lilla-Torg, mycket njutbart med musik och dylikt. Hursomhelst, efter det tog jag mig en tur ner till Tivoliparken, kollade lite på allt folket som var där, för att sedan gå ner till Södertorg. Där gick det runt en man, mend en trolig 5D och 17-40, eller 16-35. Det var faktiskt riktigt skoj att se honom glida runt och fota lite allt möjligt!

Take a look at the side...
 

Så nu är det helg igen, och jag ska glo i matteböckerna mestadels av den. Annars får det bli träning och en del kollande på tecknat, har inte hunnit kolla på Simpsons, Family guy och American dad från i Måndags! Så det får det bli. Men sen får det bli en cykeltur hemmåt, men jag är lite rädd det är kallt ute! Hoppas dock vädret håller i sig hela helgen, så man kan å lite färg på stranden!

Så, nu får det vara nog för idag, ska glo lite på film. Men det kommer mera, jag lovar, jag lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback