Lasagne på ryggen...

Det skulle ju inte vara ett alldeles för hippt scenario kan tänkas. Hursomhelst så tycks det bli bättre väder, och det välkomnar vi cyklister faktiskt, cyklade nämligen i regnet från jobbet igå. Jag var ju knappast glad när jag kom till Friskis, blöt som en hund, och kallt var det! Men det var bara att bita i det sura äpplet...

Har haft en rolig liten känsla nu i ett par dagar, att jag måste plugga. Felet är ju att allting är ju klart, väntar bara på att få tillbaks betyget, så jag kan fixa det sista med VHS. Men känslan är liksom att jag känner ett visst behov av att plugga, nästan ett tvång, men jag kan ju inte, finns inget ännu! Dessutom så stressar jag upp mig på jobbet som fan över att jag inte pluggar, men hjärnan verkar fortfarande tro att så är fallet. Lite som spökkänslor hos folk utan lemmar, känslan finns, men inte det som satt fast...typ...



Satt även igår och ringde på en annons på blocket, om en 5D, som faktiskt fanns i Hässleholm! Dock hade herren i fråga redan en drös med folk på kö, så jag la ett bud från mig på 15000 j'mt, så får vi se, alla verkar ju säljas direkt, stort drev efter just den verkar det som! Satt och kollade på 40D i eftermiddags, och där finns ju inte heller ett överflöd att såna kamerahus till salu. Finns dock både 16-35 och 17-40 att få tag i, så gluggen verkar inte vara problemet, vill ju dock ha det innan studenten infaller, så man kan fota lite söta töser...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

hoppas du köper en kamera snart, så vi kan dra ut lite! =)

Postat av: bloodline

"gubbsjuk - det blev jag när jag var 16..."

Citat av Tobbe Carlsson... Kan även appliceras på herr farbrorn som inte ville bli stor Lundberg

2008-05-28 @ 23:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback