Loooooooong time no see....

det har ju varit fint väder, vilekt har betytt att jag inte befunnit mig hälften så mycket på kontoret som jag brukar, bara varit iväg hela tiden och snaskat glass. Men nu skall jag iallafall skriva av mig lite. Helgen har ju dock varit mycket givande, med ett inledande träningspass på Lördagsmorgonen, varpå jag begav mig in mot kontoret och staden. Väl innen i den stora så togs det en kopp kaffe på Darins med ett antal människor, som en och en försvann tills vi bara var 4 kvar. Vi lunkade lugnt in till Tobbes tös på H&M och kollade lite på barnavdelningen...



Tack vare det fin vädret har det varit en hel massa feta bilar som har börjat röra sig, inte minst en vit R8 som jag fick en glimt av i Fredagskväll, när jag cyklade från jobbet, mot Friskis! Vilket ljud och vilken bil. Nu har det ju även börjat bli grönt och skönt ute, och kameran får jobba lite även fast den ligger på blocket, bara massa tattare som ringer och vill pruta hela tiden, byta mot mattor och kassaskåp etc. sjukt jobbigt!

Söndagen ägnades åt en långdragen frukost, efter Lördagens bravader på Tomas balkong! Mycket trevligt. Väl på Cafe Fenix, var där en hel drös med folk, vi var nog 9pers som mest kring bordet, och en av dom var förtjusande Alice, Som nedan synes ladda ett slag mot Henk.



Väl ute från Fenix, blev det en långrunda nerom Tivoliparken, där jag och jcoek fick kamerorna att gå varma, och även vi själva, då solen gassade som bäst! Kvällen blev livad, men de bilderna kommer inte förrän imorgon, får spara lite till senare, plus att jag måste plugga på matten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback