Nu är allt över...

ska det vara, jag har inget att göra. Och med det menar jag inte att jag har tråkigt, bara det att jag är klar med skolan för denna gången, först fick jag ett grymt betyg på matten, sen gick det lika bra på fysiken, helt sjukt bra vecka har detta blivit! Och imorgon skall jag börja med whey-80 viol också, ny smak på proteinet! Sen får det äl snart var slut med jobbandet, nu kan jag verkligen se slutet i tunneln, och det är nära, kanske hela nästa vecka går åt, kanske inte, men en sak är säker, jag måste nästan upp till Stockholm inna nstudenten, så jag kan ta några bilder på föregående!



Så hur somhelst, nu är det sjukt skönt att bara vara, betygen är beställda, kommer den 5:e juni, sen blir det till att skicka iväg dom i rasande fart, för att hoppas att livet får en meningen igen, hade varit skönt. Är lite trist att kanske behöva lämna denna vardagen, och behöva vakna någon annanstans, men någon gång måste man ju ta steget. Men först får det bli en cykeltur genom Sverige och kanske ner i Europa, och det, det ska bli überhärligt!

Så nu lämnar jag er med denna debriefingen för denna gång, jag ska försöka skriva mer, men jag tycker ju inte om att dom har bytt hemsida, blogg.se var ju så simpelt, inte för att publishme.se är mycket svårare, men principen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback