Stressen tär på allt...

Speciellt på psyket just nu. Känner verkligen att jag är stressad, dock har jag ingen aning om varfö, bara att jag är. Tycker hela tiden att jag sitter för mycket, och att jag har för lite att göra. Kanske får ta itu med lite sommarkurser i matte. Och på tal om det så hade jag sluttenta i matte imorse, och lätt var det knappast, men jag hoppas innerligt att jag klarade det, och kan lägga det bakom mig. Då kanske jag även kan infria mina små löften till mig själv, så kanske sommaren är räddad!

Annars har det varit en helg med både sol och matte. Jag och Henrik har legat på plajan och grillat nästan hela helgen, söndagen var värst för mig, 9-14 låg vi där och göttades i stekheta solstrålar! Men jag tycker att jag gott kunde ha pluggat en hel del mer på matten, så jag är lite rädd, därför att jag fortfarande är nervös!

1970 Ferrari 365 GTB/4 Competition group 4


Så idag har jag jobbet en liten bit, och fikat en snabb bit. Jag cyklade in till Fenix efter maten, där Henke, carro och Henke satt och glassade. Snackade en bit med Martin också, mycket trevlig människa! Sen stack vi inom "hemmakväll" Där jag chackade två filmer, en av vilken jag letat mycket och länge efte, "Snatch", sjukt bra gammal rulle. Sen blev det "Shooter" också, vilket också är en mycket bra film. Så nu skall jag njuta av att inte ha en tenta på en vecka, dock så måste jga springa en halvmara på Lördag, kunde varit värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback