Usch så trist...

säger jag just nu, allting är så trist. Förstår inte hur jag lyckas, tillochmed en manodepresiv människa har ljusglimtar i vardagen, men fan inte jag. Blir så trött bara jag tänker på det. Och alla man känner ska iväg överallt, göra en massa skoj, själv sitterman här och tittar på en dokumentär om SR-71 Blackbird. Vill nog ut i det fina vädret istället, göra något nyttigt, köra och träna typ.

Ferrari 250GT Lusso...


Har varit en relativt lugn helg faktiskt, gårdagen innefattade ett träningspass, en glimt av en passat R36 och en långrunda på staden men Henke. Kvällen blev den rätt lugn, med en grillning utan dess like i Tivoliparken, mycket underhållande faktiskt, synd att jag och Henke skulle upp till Banken så tidigt! Hursomhelst, Banken blev ett litet äventyr, då vi kom dit, och insåg direkt att där inte var mycket folk, klockan var ju bara 20.50...

Vi satte oss under ett parasoll med infravärmare, bredvid två vackra töser, varpå jag och Henke började chatta lite med dom. Detta skulle visa sig bli ett sjukt roligt kapitel, Henke var så sjukt kaxig, fick en hel del örfilar, men töserna var charmade ändå. Jag tänkte inte sätta käppar i hjulen, så jag drog redan vi halv tolv, tänkte det var nog lite skönare att cykla då, än mitt i natten, så hejhopp.

Nu skall jag ta mig till friskis, och om mor min kommer hit i tid, kanske ut till mohlins också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback