Ännu en helg!

Måste ju säga att denna helgen kommer bli så sjukt nice, för jag är trött, tröttare än tröttast, tar på en att gå på LTH, men sen är vi ju bäst i landet också, inte så konstigt då! Men hur som helst så börjar tillochmed linjära algebran bli rolig, speciellt med lite reglerteknik! Sen får vi se om jag inte byter inriktning, men det enda man ska bli idag är ju ingenjör, så är det bara!

Sen satt jag här på kontoret igår, bara allmänt framkallade lite bilder, tänkte, lyssnade på Christian Kjellvander och då slog tanken mig verkligen. Jag kommer att vara singel resten av livet, bara något jag kom på. Kanske inte världens roligaste tanke, men det som gjorde mig mest rädd var ju det att jag gick verkligen med tanken, sa inte emot mig själv, utan bara accepterade att det var så. Men nu när jag tänker på det så är det rätt självklart, jag menar jag tyckte ju att beviset för att e^(Θx) bli med hjälp av Maclaurinuteckling av polynom blir cos Θ +i sin Θ, var det äfigaste jag sett på länge, vilket det verkligen var, för beviset är ju så simpelt och självklart! Sen funderar jag på tatuera in e^iπ = -1 någonstans gör ju inte saken bättre...

Gustav, de är klara!
   


Nej, så nu skall jag ner till Fenix, ringa Frida först, säga att nu cyklar jag, allt för att ta en kopp kaffe, kanske fotta lite skit, man vet aldrig med mig, en sak är dock säker, att e^iπ är sjukt vackert! En. Dim äger!!!

Kommentarer
Postat av: bloodline

Dutti ponke... tänker på fotona... resten förstod jag inte mycket av!

2008-11-30 @ 12:36:42
Postat av: Joakim Nilsson

borta med vinden? du har blivit flummig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback