Kallt, kyligt och fruset...

Tre för tiden mycket beskrivande ord faktiskt, det börjar helt klart bli vinter, och det gillar jag! Hellre hoppa över stora delar av hösten, ungefär som det gjort nu, och snabbspola fram till vintern, då det faller lite snö, och allt bli lite ljusare, mysigt! Men det är ju inte så roligt när det är full snöstorm och man skall försöka ta sig till stationen innan tåget går, inte så roligt, men det blir ju ett senare!

The sea as frozen...


Så dagen, eller rättare sagt helgen har bestått till 99% av flyttande av Daniels verstad, men nu är nog allting borta därifrån, jag har nämligen varit hemma och ätit, för att sedan dra mig bort mot gymmet och köra lite! Men det har flutit på bra tycker jag, var en helvetes massa däck som skulle lfyttas bara, tror jag kan gå vägen mellan gamla och nya verkstaden i blindo just nu!

Så nu njuter jag av mythbusters, och snart skall jag köra en runda Starcraft, nice det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback