Lite lustigt...

var det dags, nu är Barack Obama nästan president i USA, och vilken seger, en mörk person som amerikas president, helt sjukt historiskt måste jag säga! Undrar hur många som egentligen trodde det, men tänkte att i slutändan kommer de ändå rösta på McCain, för han är vit, vilket hade varit typiskt för de feta jävl...

Hur som helst, mardrömsdagen när det gäller tågen igår, helt klart! Först blev morgontåget försenat med nästan 50minuter, varpå vi fick stå och vänta på typ alla mötande tåg i hela världen längs sträckan Kstad - Lund! Sånt gör en galen till att börja med. Sen på kvällen gick jag och Johannes i lugn takt ner till stationen, han skulle ta 17:02 tåget, och jag 16:42 mot Hemstaden. Kommer upp till Höör, där tåget står stilla först en god stund, sen informerar dom oss om att det var problem i Hässleholm, så inga tåg fick komma eller avgå från stationen. Sen blev det bara värre, när de informerade om att alla tåg stog still, totalt 21st, och de skulle inte fixa problemet förrän vi 20.00! Då ringde jag hem, och frågade om skjuts fungerade, sagt och gjort, mor min kom ner till Höör, så jag var hemma i Kstad igen vid 19:45! Drygt att stå nere i Höör och glo på allt folk som sprang omkring i halv panik må jag säga!

Nej, så nu sitter jag och väntar på att Lin Alg. föreläsningen skall börja, ska ut och göra de sista uppgifterna till En Dim. analysen, så det är klart, sen har jag knappt någon matte kvar att göra denna vecka, men som alltid, det kommer mera!


Barack Obama, 44:th president of the
United States of America

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback