Lite smått brådskande...

Det är nog vad jag snart har, iallafall om jag tänker att det är Lab, och kvarten inte gäller just nu! Så jag får nog tänka på refrängen väldigt snart. Dock så är det ju så sjukt trist, ska vara här från typ8 till 9 idag, lönt att ens åka ner här, men det är ju obligatoriskt idag, så bad luck!

Sen vädret som är utanför fönstret, sitter i Ina2 just nu, och regnet bara slår mot fönstret, ingen rolig dag alls, men det var en riktig känsla att cykla förbi först Teologen, sen zoologen, SoL och sist men inte minst Geologen, och det var sådär myspys-belysningstänt i alla byggnaderna, då är det faktiskt ganske gött att komma ner hit och veta att man gör något som är bra för ens framtid, inte bara slösar tid, nice!

Nej, nu skall jag gå upp till IP2, sen skall jag ringa studieservice, snacka lite skit, sen hem, fika, slänga på mammas vinterdäck och kanske ta en runda spring...

EOS 1Ds MKIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback