Ojoj, vilken vecka!

Ja, denna vecka kommer inte bli lika rolig som de andra, dock så blir det bättre vecka 7, helt klart, sen blir det visserligen tentavecka. Hoppas nu bara man har tid att plugga till matten, men det känns relativt bra just nu, peppar, peppar!

Nu kom jag ner till Lund imorse, och här var skitkallt, minst -1grad! Det är nog första riktiga köldmorgonen på länge, vilket är sjukt gött, för då blir det snart vinter, och på vintern blir det ljust och skönt, helt nice! Sen när det väl blir lite snö, så får jag nog ta och köpa ett lite grövre däck till min cykel i Kstad, har lite av ett slicks på bakhjulet just nu, och det slirar rätt bra redan på blöta löv!

     R8 Project Kahn!


Så nu skall jag gå till E-huset, till E-A, och ha En.dim, sen lite  Lin. Alg...

Kommentarer
Postat av: bloodline

du har väl ingen cykel?!?

Tack för besöket förresten!

Och grattis till mig på födelsedagen!

Tjipp!

2008-11-17 @ 13:12:49
Postat av: Axel

Grattis, har haft så sjukt mycket idag, jag har inte hunnit ringa, men jag slår en pling lite senare och ser vad som försigår! Förlåt!

2008-11-17 @ 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback