Sitter och leker bara...

Ja, det gör jag faktiskt, satt nyss och tänkte lite också, mer om det senare. Sitter och väntar på att föreläsninge ni linjär alg. skall börja, sitta och lyssna på Lasse när han fyller griffeltavlorna i rasande takt! Helt sjukt ´vad han skriver när han väl kommer igång, allting blir bara ett bladder på pappret, men han är ju så sjukt skoj!

Configurator, funny!


Precis detta ovan som jag suttit ochlekt med, Ferraris nya configurator, sjukt snygga grejor kan man göra, dock bara med Californian, hade gärna sett ltie andra modeller också bara! Till configuratorn! Bara klicka och lek, i vitt gjorde den sig verkligen, samt i Grigio Ingrid, sjukt snygg färg.

Nej,sen efter klockan 12 skall man bara hem igen, skönt det dock, hem och träna, då Tobbe nu är sjukskriven från träningen på grund av en del muskelinflamationer etc. Inte så himla roligt, får ta och snacka skit med resten av folket där borta i stället. Sen kanske det blir en fika också, skulle vara gött, har inte fikat på längen nu, plus att jag måste in till Fenix och betala kritan, så jag slipper ha den hängades över huvet...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Den kritan ligger väl på ett par tusen nu, eller? =P

2008-11-26 @ 10:39:44
Postat av: Axel

Nej, inte direkt, men 60kr, har ju inga vänner som vill fika så, blir ju inte så mycket.

2008-11-26 @ 13:53:57
Postat av: Joakim Nilsson

om man ringer o frågar om folk vill fika så hänger dom nog med...

Postat av: Axel

Trodde det skule vara vice versa också, men kanske fått det om bakfoten...

2008-11-26 @ 19:00:35
Postat av: bloodline

och på tal om fika så är dagens ämne pajkastning!

2008-11-27 @ 11:26:59
Postat av: Joakim Nilsson

Om jag inte minns fel så är det inte meningen att bara en part ska ringa och fråga den andre!? Du kanske själv kunde ta och lyfta luren o slå en pling när du e sugen.

2008-11-27 @ 17:53:43
Postat av: bloodline

geez... pojkar för helvete... det här kommer bara att sluta med att ni sitter som ett par gamla kärringar och tycker "Jag ringde minsann sist, nu är det hans tur..." Skärp er och dra iväg ett mess när det vankas kaffe nästa gång istället, och om den ena tar initiativ tolv gånger på raken so fucking what...

2008-11-30 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback