Snön bara yrde!!!

Blev så sjukt förvånad, satte mig på tåget vi 08.23, vi kom till hässleholm, där var det lika fint väder som i Kstad, sen när vi började köra mot hörby, så började det snöa! Och inte så lite heller, där låg nog nära en cm, och det var stora flingor. Folket som gick på tåget var alldeles fulla med snö, sjukt roligt! Blir ju så ljust och grant när det väl lägger sig lite puder längs gatorna!

Sen när jag klev av tåget i Lund, var det bara kallt, inte en snöflinga så långt ögat kunde nå, mycket lustigt må jag säga, hoppas dock snön drar sig hit, för jag har kameran med mig, beredd! Så nu skall jag sätta mig en tiominuter med det förbannade Matlab, som höll mig från att göra nästintill något igår, fattar inte mycket av det skitprogrammet, men det kommer väl arta sig.

Black Series...


Sen i En. dim. som vi skall ha snart, dock bara sem. idag, så håller vi på med Maclaurinpolynom an n:te graden, faktiskt riktigt skoj när vi väl började räkna på det, och taylors restformel, så nu kan man äntligen definera e^x till när nog tio decimaler utan räknare, inte för att man någonsin kommer ha nytta av det!

Sen blir det ju som vi alla vet helg, och fan va skönt det skall bli, att bara ta det lugnt i några dagar, träna, dock skall jag ju ner hit påSöndag, men annars sjukt bra helg, nice!

Kommentarer
Postat av: bloodline

MatLab är ett sånt där program som är kul att sitta och leka med, men helt fruktansvärt att faktiskt vara tvungen att jobba med...

2008-11-22 @ 00:09:15
Postat av: Axel

Ungefär så känner jag med, försöker plotta en x^2 kurva, och det vill bara inte!!!

Postat av: Joakim Nilsson

jag/alla försöker förstå vad alla förkortningar betyder men inte fan kommer vi på det! Kan du inte skriva ner typ en formellista på alla förkortningar som du har i bloggarna? =P

2008-11-22 @ 16:18:07
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: bloodline

obildade sate... gå hem och jaga mammut med en trädpinne! Anyways; hitta du nåt arbete?

2008-11-23 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback