Tänk om...

Ska nog faktiskt gnälla lite på kylan, även om jag faktiskt tycker om den till en viss nivå, så kan det bli så sjukt kallt att cykla i motvind vid -5grader! Jag, eller rättare sagt mina ögon höll ju på frysa igen, sllting blev till i, och jag var tvungen att cykla ner till resecentrum för att köpa ett nytt tågkort. Inte nog med kylan, nejdå, den skulle kosta mig 990kr, dock kommer ju CSN som räddning imorgon, jippie!

Sitter faktsikt och drömmer lite om sommaren just nu, bara för att jag vet att jag måste gå upp till E-huset snart, och allting i denna staden är just nu is, gator, tortg etc.! Var inte så hajpat att cykla runt på en hockeyrink, när man dessutom har blanka däck, men vafan, det var lite roligt med...

Summer on the west!


Har precis skickat in projektet också, så nu är det en ren mattevecka framför oss, vilket inte är så farligt, bara linjär algebran som tar lite på psyket, men Lars är ju skitrolig som föreläsare, så det får vi ta helt enkelt! Nej, hemma vid16.00, sen bli det benträning,allt för att sen åka hem och njuta av en bit mat, mmmmmmmmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback