Vilken blåsning!

Hum???


Utomhus alltså, som det blåser här på de skånska slätterna, eller snararnordskånska slätterna, för jag bor ju inte vi Brantevik! Men det verkar bli en riktig höststorm ute, och jag cyklar mitt i den, lite wild&crazy sådär! Så snart skall jag bort och slänga mig i plurret och dra några längder, allt för att sedan kanske basta en sväng, men sen skall jag även ringa Tobias en pling!



Använde faktiskt kameran på första gången på länge, igår, och det var härligt, sånt väder som jorden visade också. Allting var så lugnt och stilla, inte ens vattnet på ån rörde sig nämnvärt, och det blev faktiskt bra bilder, jag är nöjd!

Nej, nu ringde far min, så vi är på väg mot Tivolibadet, där jag skall träna lite till, osm vanligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SJÄLV ELLER????

2008-11-06 @ 19:57:25
Postat av: Axeru

Ok,anonym...



Om du menar med badet så var jag inte där själv, som läses i texten........

Postat av: bloodline

You've gotten yourself a stalker!!!

Jäkla trevliga bilder hörrö; ta med kameran till stockholm nästa vecka, du ska få hjälpa mig med lite saker!

2008-11-07 @ 16:17:38
Postat av: Axeru

Så gärna, blev faktiskt nöjd, men ljust var fantastisk, och det var så sjukt gött att hålla i kameran igen, men självklart skall den och stativet med upp, nattfotografering i Stockholm har jag läst om!!!

2008-11-07 @ 19:20:37
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: bloodline

Vi har ju en ganska sweet utsikt från Jarlaberg (om än inte från min lägenhet)... Tänke dock att du skulle få fota lite grejor på hotellet åt mig... i gengäld bjuder jag dig på ett eget rum över helgen! Works for ya?

2008-11-08 @ 19:25:05
Postat av: Axel

Nice, mamma mummlade något om att jag fått eget rum, men visst fixar vi lite bilder till dig, bara skoj att försöka göra något snyggare än fotografen som var där! Förövrigt så är min tele fucked up, så det går inte ringa till eller från den!

2008-11-08 @ 20:30:10
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi ska batcha ner bilderna till 360*270 sen när vi är klara!

2008-11-12 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback