Wow...

Vilken dag det har varit, en sån där Lördag som bara är perfekt! Det har varit lugnt och skönt, inte hjälp någon att flytta, inte gjort något skolarbete, bara njutit av temperaturen, träffat folk, cyklat och tränat. Kan faktiskt säga att nu såhär innan festen skall börja, så känns det riktigt bra, jag är taggad, glad, och KÄR! Dock bara i den vita damen längst ner på sidan, riktig kärlek rostar aldrig, inte heller en RUF Porsche...

Nej, men faktiskt så har det varit en bra dag, och jag kan inte annat och säga att lite musik på detta vore nice, sitter och lyssnar på en bra danslåt, lägger nog upp en liten youtube längst nere, så ni fattar vilken jag menar, hörde den dessutom på RixFM av alla kanalerna, som aldrig annars spelar sån musik!!!

Nej, så nu skall jag göra mig lite i ordning, spela lite Starcraft, kanske upp till Tobbe, allt innan jag och Tomas skall ut, nice!


RUF CTR2, love at first sight...

Kommentarer
Postat av: Bloodline

En skriftlig sista gång för idag!

Grattis som fan på födelsedan!

2008-11-09 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback