Hösten...



Fick dra till med några höstbilder idag, plus att jag klämde in en med den nya auton. Faktiskt mycket trevlig, trots att den är automatväxlad (läs: pensionär). Nej, det var faktiskt trevligt att fota lite,har inte använt kameran så mycket! Sitter på kontoret och äter ostriskakor, mycket goda, sen har jag så sjukt ont i ryggen, blev nog lite fel idag! Men sånt man får leva med, helt klart.

Nej, jag skulle bara informera om att jag är nyklippt, och att ehlgen snart är slut, inte så jävla skoj må jag säga, sen är jag även sugen på russin! Ska nog dra ner till konsum och kolla om dom har några, för maxi hade ju inte det!!!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Snygg grill på den! Ja det är alltid trist när hösten kommer o sen hela vintern och den dassiga delen av våren. Då får man lite ångeest för man har pengarna uppbudna i saker som bara förlorar i värde....men det kommer alltid en senvår och sommar!

Postat av: Joakim Nilsson

så du menar att man inte kan få snygga bilder med alla vackra färger som uppenbarar sig nu på höstkanten? =S =P

2008-10-13 @ 17:19:50
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback